10 april 2008

Smutskastning!


Finns inget värre än människor som inte står för det dom säger, människor som måste ljuga i hopp om att kunna rentvå sig själva, men det dessa inte vet är att synden straffar sig själv!
Hur ska dessa människor kunna leva med sig själva? Vad har dessa människor för stolthet egentligen, om de ens besitter den egenskapen överhuvudtaget, vilket jag tvivlar starkt på!

Jag står med rak rygg och med ett gott samvete, ni kan aldrig någonsin sänka ner mig, det ni gör är att ge mig mer stryka och motivation, så tackar för det!

NI kan inte skada MIG, ni skadar er själva mer!
Det enda ni får ut av denna smutskastning är att ni gör er till åtlöja inför allt och alla!

8 kommentarer:

ELL sa...

Per aspera ad astra - genom svårigheterna till stjärnorna!

Anonym sa...

Cektigin zorluklar seni dahada guclendirir.
Yikilmasin daima ayakta kalirsin.

Anonym sa...

Su an icin zor gelir hersey.
Bilki seni yikmiyan, guclendirir.
Sen yikilmasin daima ayakta kalacaksin.

Dolce Mavi sa...

Bra sagt Gülay abla, vissa människor måste lära sig de..

KurdishFlower sa...

ell -

Precis :)

Kussen -

Jag bara älskar dig!

Dolce -

Keske, man får bara hoppas på att de lär sig av sina misstag, men det är inte så troligt när det gäller den här sortens människor.

Anonym sa...

Stå på dig och låt ingen knäcka dig. Jag tycker att du har en jättefin blogg med vettiga inlägg än de flesta som bloggar.
Folk som håller på så här är bara avundsjuka för att de inte kommer någon vart och genom att förstöra för andra försöker man att "trösta" sig själva.

KurdishFlower sa...

Qonyakistan -

Tack så mycket :)

Anonym sa...

slm herkese!!!!
biliyorum gulaya cevap veren hepinizin turce okuyabildigine eminim. yazik yazik birde genclik olacaksiniz gulaya bok atmakla ne elinize gececek onu hala anlamis degilim.bakin sunu hic bir zaman unutmayinki kötu söz sahibinindir , gulaya dediginiz herseyi size iyade ediyorum cunku eminimki hepinizin bacisi annnasida var. yaziklar olsun ki su 20 yuz yilda siz hala kara cahil kalmissiniz.
MELISSA FILIZ MAVI