01 april 2008

Nu är det vår igen!

Vilket härligt väder!
Idag(31/3) var våren här och hälsade på, passade på att ta med Iza på en promenad(se bilden, hittar du oss?).
Hon mår jättebra för alla som undrar, min lilla gullunge!
Jag älskar barn, har alltid gjort det, men kärleken jag känner för lilla Iza är helt ny för mig. Mina andra sötnosar älskar jag massor, men det gör inte ont att lämna dom, inte på samma sätt som med Iza, man vet att de andra barnen är i trygga händer med sina föräldrar.
Iza är jag alltid orolig för, vill beskydda henne mer än alla andra, missuppfatta inte mig nu, hon har det jättebra där hon är nu, men vill bara vara i hennes närhet 24/7, se till att allt är som det ska med henne.
Jag sover och vaknar med min sötnos, filmat henne massor, och tagit så många bilder, men kan tyvärr inte dela med mig av det här på bloggen.
Hon är verkligen min lilla flicka nu, jag bara längtar tills jag blir ledig från skolan och kan ha henne på heltid hos mig ett tag.
Födelsedagen gick jättebra, hon fick massor med presenter, hon förstod nog inte riktigt vad som pågick, men hon hade kul.
`
Vill passa på och tacka simskolan för böckerna!
Hoppas att A fortfarande läser bloggen och ser detta.

6 kommentarer:

Tabula Rasa sa...

Hur gammal är hon?

Anonym sa...

Jag har tänkt så mycket på Tuba, så himla mycket. Jag lider med er, och önskar att jag hade fått träffa henne en sista gång innan hon gick bort. Det fanns så mycket jag ville att hon skulle få veta. Många gånger hoppas jag att detta bara är en mardröm och att när jag vaknar så kommer hon svara på sin mobil när jag ringer och säga ja till en fika...usch, detta är så hemskt! Jag saknar henne...

KurdishFlower sa...

Tabula -

Hon blev ett år nu i lördags.

Anonym -

Jag vet exakt hur du känner, jag har inte fattat jag heller att jag aldrig mer kommer att få träffa henne, höra hennes röst.

Kollade igenom min mobil, såg hennes nummer, blev så ledsen, men kunde inte radera det. :(

Anonym sa...

Iza är världens sötaste! :)

Och ja, våren får mig på bättre humör och jag kan tänka framåt.

Kram på dig!

Anonym sa...

Jo jag ska nog inte ens föreställa mig vad du och hennes familj känner. Jag känner mig så patetisk för att jag så många gånger på riktigt går runt och hoppas att jag ska kunna vrida tillbaka tiden och varna henne för hennes man. Gud vad jag önskar att hon fanns kvar bland oss. Jag saknar henne..jag vill att hon kommer tillbaka..=(

KurdishFlower sa...

Unni -

Gumman adda mig på msn, min msnadress finns på min profil på facebook, så ska jag skicka bilder och videoklipp på Iza till dig. :)


Anonym -

Sorgen är tung, går inte att beskriva i ord, men chocken har inte lagt sig riktigt än, jag tror att jag bara "lånar" Iza för stunden, och att Tubay snart ska komma tillbaka och ta henne..

Vi vill alla att hon ska komma tillbaka.. :(
Har svårt att tro att jag aldrig mer kommer höra hennes skratt, hennes sätt att säga "kärring" till mig på..
Eller se henne skratta när hon samtidigt försöker hålla tillbaka det genom att försöka stänga munnen, hon hade en speciell min hon gjorde ibland, ser det framför mig just nu..