22 februari 2008

Me!

Who is kurdishflower?
Efter allt tjafs om att jag inte vågar stå för vem jag är och det jag skriver, har jag funderat och kommit fram till att jag ska lägga upp en bild på mig själv, så att alla nyfikna själar där ute kan sluta grubbla över saken.

Sedan finns det folk som undrar över varför jag har ett så tråkigt namn på bloggen min, det ska jag tala om för er nu. Det tog ett tag för mig att hitta ett bra namn som jag tyckte vore passande, tänkte en stund och kom fram till att döpa bloggen till "Kurdishflower/Den kurdiska blommans blogg", eftersom att mitt riktiga namn har två olika betydelser: "rosornas månad" och "ros-måne" om man översätter det direkt till svenska.

En ros är som ni alla vet en blomma och jag är från kurdistan, därav det "tråkiga" namnet ;)
Tog bort bilderna, men har kvar en i profilen!

36 kommentarer:

anna wintour sa...

Nu passar det att stå för vem du är när du ändå blev avslöjad. men det är okej för min del
kram

Anonym sa...

Du verkar inte vilja förstå :) Jag hade inte tänkt vara anonym gentemot dig, hade tänkt att komma fram till dig på nästa bröllop, men men, det är som att prata med en vägg :)

Män I Tajts sa...

Ligga?

Hertiginnan Anne von Porat sa...

det vore kul om du uppdaterade din blogg oftare jag vill ha något att läsa varje dag för det är såkul

RANA sa...

Hoppas verkligen att du inte visade bilder på dig själv bara för att du blev provocerad till det... FORTSATT TREVLIG HELG!

KurdishFlower sa...

Anna -

Jag brukar inte uppdatera bloggen varje dag, har inget att skriva, blir bara tråkigt och dåligt om jag bara ska skriva för sakens skull..

Rana -

Kanske, kanske inte :)
Gjorde det mest för att bevisa att jag står för det jag skriver.
Tackar desamma!

Anonym sa...

Tråkigt att ja inte har fått nått svar tillbaks =( . jag som respektera din blogg.. kanske borde välja en annan blogg.

KurdishFlower sa...

Anonym -

Nu vet jag inte vilken anonym du är, hade varit jättekul om du skrev ett nick, om du inte vill använda dig av ditt riktiga namn.
Har svarat på alla inlägg jag fått sen igår nu.
Jättekul att människor lägger ner tid på att läsa det jag skriverm det uppskattas, att ni lämnar spår efter er uppskattas ännu mer.

Mvh :)

Anonym sa...

Du kan få hitta på ett nick åt mig =). Vad ska man hitta på en lördagskväll som den här ?

KurdishFlower sa...

Anonym -

Ja du, är du kille eller tjej?

Anonym sa...

Jag är kille =) . jag läste lite nu om detta problem som uppstått på ditt blogg. Jag kan säga att du är en väldigt modig tjej, du har inte gjort något fel. Men ibland måste vi nog bara acceptera med att vissa människor inte vill acceptera sanningen. Jag har varit i din situation många gånger om o om igen jag vet vad du går igenom men kämpa på så får du se med tiden att du var den som hade rätt =) . Låt inte enstaka människor få förstöra vad du tror på. Det är väl nog det som gör oss människor till speciella, inte på utseendet men våra tankar som vi vill sprida ut till världen..

KurdishFlower sa...

Anonym -

Ja du, nej då, jag tar det med en nypa salt, det jag blev förbannad över var att jag blev förknippad med idioter som försökte trycka ner Anna på ett fult sätt, då jag ALDRIG skulle gör något sånt. Jag står för det jag tycker och tänker, och säger alltid allt rakt ut, hade faktiskt tänkt att gå fram personligen till Anna nästa gång jag såg henne innan allt gick så långt som det gick, vi är från samma ställe och har gemensamma släktingar.

Nu till ditt nick, ja du, blev lite svårt, använd ditt förnamn? Inte så fantasifullt men det duger :)

Anonym sa...

Det är en stor cybervärld =) Jag brukar surfa runt o surfade in av misstag på din sida jag kommer nog stanna anonym. Nu ska jag nog fortsätta och surfa runt o hitta på något roligt.

KurdishFlower sa...

Tråkigt, men eftersom att du hittade bloggen av en slump, kan du väl kalla dig "Slump" eller nåt, då vet jag vilken anonym som är vem :P

Anonym sa...

haha ok "Slump" . det jag försöker komma på är vad man ska göra på en lördags kväll som den här

KurdishFlower sa...

Slump -

Hahha ja du, nu använde du dig inte av ditt nya nick ;)
Om du har tänkt att sitta framför datorn kan du surfa runt på flashback och läsa lite, finns massor med roliga/störda/intressanta trådar där.

Anonym sa...

Öhm. jag hatar flashback. varit sån tråkig site ända sen den uppfanns!.

Man kan väl alltid spela online java spel också annars.

KurdishFlower sa...

Slump -

Jepps, sant, det kan du göra! Nu ska jag kolla lite på TV!
Trevligt att få ett namn på dig.
Ha en fortsatt trevlig kväll!

:)

Mvh

Anonym sa...

Japp detsamma!

MVH

Anonym sa...

Vackra bilder! Roligt att jag hittade dig. Jag är tillsammans med en kurdisk kille...

KurdishFlower sa...

Caroline -

Tackar :)
Kul att du hittade hit, hoppas att du fortsätter titta in och kommenterar.

Mvh

Anonym sa...

Weey Kurdishflower =D .

Vad har du för dig inatt då ?

KurdishFlower sa...

Slump -

Jaaa du, inte mycket alls, läste lite i veckomagasinet, såg att hon skrivit om min blogg.

Har du några tips på vad jag kan göra? Nattugglan kan inte sova..

Anonym sa...

Alltså seriöst, jag är imponerad du svara snabbt =) . Kurdishflower why wont you be mine. i always dreamt of a beautiful flower like you. i never knew a flower like you would blom in kurdistan...

KurdishFlower sa...

Slump -

Ajoo, får du mail direkt när någon kommenterar på bloggen, sitter framför datorn på nätterna och är inloggad på msn, that's why :)

Söta ord, känner mig smickrad, tackar :)

Anonym sa...

=) . Känner mig speciell för att du känner dig smickrad min vän. Du måste ju vara speciell som har sån här sida som bryr dig om dina fans. Vad ska ja säga jag känner mig speciell som får svar från dig på detta sätt snabbt som fan. men du är ju speciell för du är ju den kurdiska blomman som du har berättat om för oss alla på din vackra blogg min älskling =$

KurdishFlower sa...

Vore ju inte lika kul att skriva en blogg om ingen läste och kommenterade, mina läsare är väldigt viktiga för mig :)

Att få kommentarer i bloggen är det bästa jag vet.

Anonym sa...

Törnrosa säg till mig vad ska ja göra för att en kurdisk blomma som dig ska blomma för en kille som mig. Jag har alltid drömt om en kurdisk prinsessa som dig, mitt hjärta är i glöd pga dig. Det känns att prata med dig för du för mig att känna mig levande igen =( . Baby Flower i want to be on your blogg for always Kurdishflower!

KurdishFlower sa...

Har du ramlat och slagit i huvudet?
Du låter inte som "slump" från igår.

:)

Anonym sa...

Slump idag känner sig kärleksfullare änn igår Kurdishflower my friend =( . Du kanske inte tror mig men du är vackrare änn den kurdiska blomman som syns bara i stjärnfallen från bergen. Jag önskar ja kunde bevisa dig med en vacker blomma men du är ju den vackraste blomman som den kurdiska blomman du är =(

KurdishFlower sa...

Tackar :)
Alltid trevligt med gulliga ord..
Så vad sysslar "Slump" med?

Anonym sa...

Jag kom nyligen hem. fast ja fick o tänka på denna fina sida du skapat och ville ju självklart besöka ditt blog innan man lägger sig.. Kurdishflower power =) . vad gör du uppe själv så sent ?

KurdishFlower sa...

Jag är nattuggla, är alltid uppe sent.
Men nu ska jag nog ta en paus från datorn. Tackar ännu en gång, ha en fortsatt trevlig natt :)

Hej så länge!

Anonym sa...

=( förstår kurdishflower är för upptagen för mig. Jag ska nog gå o lägga mig, ja förtjänar inte med andra ord att prata med Er. på erat blogg. ja ska lägga mig som den mesen jag är med andra ord. Försökte mitt bästa att förklara hur ja tyckte ni var den rätte o bäste kurdishflower för oss men jag vet inte hur ja ska göra det för du är för vacker för oss.

MVH

Slumpen.

KurdishFlower sa...

Nervärdera inte dig själv Mr Slump, jag uppskattar dina fina ord.

Natti natti :)

Anonym sa...

Sov gott Miss Kurdishflower. Ja antar att mina ord på Ert blog inte var värt det =( .

Antar att sova är nog det enda för mig. Du förtjänar ju det bästa, sov gott hoppas du blommar till det vackrare tills imorn.

Sov gott