05 april 2008

Ännu fler gulliga kommentarer från min Cbox!

Det är ju riktigt pinsamt att läsa vissa av dessa inlägg, finns ännu fler kommentarer under mitt förra blogginlägg, för er som är intresserade av att få er ett gott skratt.
Jag kan inte göra annat än skratta åt era patetiska inlägg
(Evin och Kurdistan, ta inte åt er).
Jag har inget att dölja och står för varenda ord som står i bloggen!


5 Apr 08, 15:20

Evin: Moget Dersim! Hade du haft något kurdisk i dig hade du aldrig jämfört Ata bögen med Apo. Hur dum får man vara? Du är en skam. Vad är det för fel på bloggen?

5 Apr 08, 14:04

Kürdili: Gülay KÜKsel har du nån aning om hur många kurder du har retat upp och hur många som hatar dig med din fula attityd och din jävla blogg !! det är inte bara DU som bor i Örebro du vet....snacket går !!

5 Apr 08, 12:25

kurdistan: varför skäms du att vara kurd när du ser henne???

5 Apr 08, 09:22

bedirhan: Jag skäms och vara kurd när jag ser dig .

5 Apr 08, 09:20

MERT: Kan ingen knulla sönder denna tjej ..hon skulle ha blivit mördat isället för Fadime ..

3 kommentarer:

KurdishFlower sa...

Här är alla inlägg från min Cbox, tänkte att dom skulle sparas här innan dom försvinner därifrån!

Tack för underhållningen! ;)


Dersim: Evin läs först vad din KEROK har sagt om Atatürk innan du pratar till mig ok ? det är inte jag som är "arvtagare till Atatürks kultur och revolutionism" ...ta reda på vem som sagt dessa ord be cahil !

5 Apr 08, 15:20
Evin: Moget Dersim! Hade du haft något kurdisk i dig hade du aldrig jämfört Ata bögen med Apo. Hur dum får man vara? Du är en skam. Vad är det för fel på bloggen?

5 Apr 08, 14:04
Kürdili: Gülay KÜKsel har du nån aning om hur många kurder du har retat upp och hur många som hatar dig med din fula attityd och din jävla blogg !! det är inte bara DU som bor i Örebro du vet....snacket går !!

5 Apr 08, 12:25
kurdistan: varför skäms du att vara kurd när du ser henne???

5 Apr 08, 09:22
bedirhan: Jag skäms och vara kurd när jag ser dig .

5 Apr 08, 09:20
MERT: Kan ingen knulla sönder denna tjej ..hon skulle ha blivit mördat isället för Fadime ..

4 Apr 08, 23:16
dile: Tycker verkligen att din blogg är bra mångsidig och intressant duktigt av dig fortsätt såhär så kommer du långt:heart:

4 Apr 08, 22:58
kussen: jag skickar snart KebabKungarna på er som använder fula ord.

4 Apr 08, 22:51
fane: du är bäst....

4 Apr 08, 18:44
Besviken: Här i Sverige bestämmer man själv, vem man vill vara och varifrån man kommer. Är jag Svensk och vill vara en kurd bestämmer jag själv, är jag kristen och vill vara muslim är det jag som bestämmer.

4 Apr 08, 18:31
Dersim: denna tjej är bara en maras-bozuntusu sok vill leka kurd det är allt !!! det är vidrigt o se denna så kallade blogg!

4 Apr 08, 18:21
Besviken: Ni som svär och är ouppfostrade hör inte här i Sverige, åk till Turkiet istället

4 Apr 08, 18:03
Dersim: är du aptal eller? sen kim apocu olmak kim....buraya TCnin picligini yapanlarin propogandasini koyma, APO Atatürkün picidir !!

4 Apr 08, 15:27
dilo: vem fan försöker du vara, din lilla fitthora. fy fan vad jag hatar dig, jävla marasi jävl. försök inte leka kurd eller vara "apoci", ditt jävla äkckel

3 Apr 08, 21:04
leyla: bra inlägg om tayip erdogan..fan låt han dra åt helvetet den böden

Anonym sa...

Till era alla som motsätter allt vackert Gullan skriver kan sticka o brinna!! Hur har ni tid och ork med det ni håller på med. Sitter ni hemma o lever på socialbidrag eller?? Jag får den sorliga uppfattningen att ni vill bara bråka, onödigt!! Att skriva Maras tjejer är si o så, kolla först på er själva. Det brukar vara de som startar upploppet som är skadade. Att de träffar svenska killar är väl bara bra era bakåtsrävare.. Det är ni som bryr er mer om vem Maras tjejen träffar. Snälla sök hjälp!! Jag förstår att Maras tjejer ser sjukt bra ut, men det ger inte någon annan makten att döma denna person.. Girighet gör mycket gott och ont. Jag vill absolut inte vara provicerande, vill bara att ni slutar, gör annat gott som ni får något ut av det!!

Anonym sa...

Till dig som skriver till Gülay att hon har retat upp en massa kurder, tala för dig själv!! Hoppas att du är medveten om att det är indirekt hot, vill bara hjälpa dig, Du verkar vara okunnig.. Istället ska kurderna vara stolta att det finns unga friska själar som vill ha rättvisa genom att utrycka sig.. Representera att det finns fina kurder som har något innanför pannbenet!! Du måste ha egna åsikter, strunta i vad folk i din omgivning tycker o tänker, du har faktiskt en egen hjärna, bara så du vet!!