04 april 2008

Gulliga kommentarer i min Cbox!

Har en Cbox till höger i spalten, under rubriken: "Du kan lämna en kommentar även här:", den som vill kan även lämna kommentarer där, men jag föredrar att ni kommenterar under: "Lämna spår efter dig här" under varje inlägg, då Cboxen bara kan spara 20 inlägg åt gången, tyvärr.
Tänkte dela med mig av lite inlägg som skrivits där:

4 Apr 08, 18:44

Besviken: Här i Sverige bestämmer man själv, vem man vill vara och varifrån man kommer. Är jag Svensk och vill vara en kurd bestämmer jag själv, är jag kristen och vill vara muslim är det jag som bestämmer.

4 Apr 08, 18:31

Dersim: denna tjej är bara en maras-bozuntusu sok vill leka kurd det är allt !!! det är vidrigt o se denna så kallade blogg!

4 Apr 08, 18:21

Besviken: Ni som svär och är ouppfostrade hör inte här i Sverige, åk till Turkiet istället

4 Apr 08, 18:03

Dersim: är du aptal eller? sen kim apocu olmak kim....buraya TCnin picligini yapanlarin propogandasini koyma, APO Atatürkün picidir !!
(Ta detta på svenska nästa gång så att alla förstår Dersim bey)

4 Apr 08, 15:27

dilo: vem fan försöker du vara, din lilla fitthora. fy fan vad jag hatar dig, jävla marasi jävl. försök inte leka kurd eller vara "apoci", ditt jävla äkckel

Ville tack er för era fina meddelanden Dersim och Dilo, ni har verkligen lagt ner tid på att läsa mina inlägg, det värmer.



Puss till er och era föräldrar som har uppfostrat er så väl, dom måste verkligen vara stolta!
;)

Besviken -

Tack, gulligt av dig att försvara mig. :)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Terbiyeziz mahluklar hicmi utanma yoktur sizde.
Det spelar ingen roll om man är apocu eller inte, det finns ingen anledning att skriva så fult och repektlöst.
Jag tror starkt att ni också är kurder och om så är fallet, skäms ännu mer.
Vad ska folk tro om kurder gör så mot kurder? Att vi är inget annat än en hop outbildade idioter.
Får jag tag på er så vet jag vad jag skulle göra med er.

Anonym sa...

Varför all denna ilska människor måste ni verkligen visa er avundsjuka så tydligt.

Gulay- svordomarna har de lärt sig sedan barnsben, det är som vardagsmat för de. Stackarna är uppfostrade på det viset. Hade en turkisk granne damn vad den kvinnan skrek svordomar efter sina små barn som även barnen snackade på det viset med sina kompisar.

KurdishFlower sa...

Kussen -

Det är lite smått pinsamt, men de skämmer bara ut sig själva, även om de tror att det är mig dom har "knäckt" med sina gulliga kommentarer.

Qonyakistan -

Stackars små "smarta" barn :)
Man kan inte göra annat än att tycka synd om dom.

Anonym sa...

inget ovanligt bland turkar, tom självaste statsminister mördaren erdogan tilltalar sina medborgare med ord som "lan"

van Semyan sa...

GÜLAY DU MÅSTE LÄSA MIN BLOGG NU! BIR O HERTIGINNAN AF UPPSALA SALAGI REZIL ETTIM! OKU SIMDI!!
ALLA ANDRA LÄS MIN BLOGG NU!

Anonym sa...

Man kan inte göra annat än småle. Så att vara "äkta" kurd ifrån bergen är alltså finare än att vara från maras? Har jag förstått det rätt då? Och vad är svenskarna då? Fittor? Horor? Undrar vart judarna och zigenarna hamnar i er rangordning av människor. Jag antar att det fanns nån anledning till att ni/era föräldrar flyttade till Sverige. Men inte var det pågrund av religionsfriheten eller det faktum att alla har lika värde, eller?

anna wintour sa...

Jag är Apocu
folk får kalla mig vad de vill

BIJI KURDISTAN

Gulay den här killen fattar inte att du och jag är släkt. Tala om det för honom så att han saktar i backarna.

Anonym sa...

Jag trodde att vi kom Sverige för att vi var utsatta i Turkiet på ett eller annat sätt, men jag förstår inte de som svär och beter sig så illa. Varför kom ni till Sverige.Ni kunde lika gärna levt där nere i harmoni. Jag säger bara SKÄRP er. Det är inte svårt att hitta er, den dator ni skriver ifrån och er IP-adress. Vill ni diskutera något gör ni det på ett civiliserat sätt. Annars....