04 mars 2008

Tubay, ölum sana yakismiyor..*

(Bilderna är bortplockade, turkisk media har varit inne på min blogg och använt sig av bilderna utan tillstånd)

Iza har varit lite orolig idag, undra om hon känner på sig att något är fel? Vi har varit ute med henne lite, hon har börjat bli riktigt fäst vid mig, jag mår inte alls bra, kände att jag var tvungen att komma bort en stund, så nu sitter jag här ensam, så jag tänkte att jag skulle passa på att uppdatera er alla om att Iza har det så bra hon kan ha det utan sin mamma..
Hoppet finns inte längre, vi fick besked om att du verkligen aldrig kommer att komma tillbaka till oss, jag vill tro att du ser oss ändå, att du ser Iza och att du besöker henne i hennes drömmar..
Finner inga ord som kan beskriva sorgen för tillfället..
Hepimizin basi sag olsun..
*översättning= Tubay, döden passar inte dig..

5 kommentarer:

Anonym sa...

Familjen Mavi,
Jag beklagar er stora sorg med hela mitt hjärta !

:´(

/ En vän

Anonym sa...

Jag känner er inte sedan tidigare. Jag bor inte i samma stad.
Men jag gråter inombords för er skull, för Izas skull och hela er familj. Må hoppet om ett fortsatt gott liv finnas kvar inom er och all kraft ni nu behöver i denna sorg finnas för er. Önskar det fanns något som kunde lindra det allra minsta. Skönt att lilla Iza verkar vara hos människor som älskar henne. Önskar er och henne allt gott i framtiden. Vi är många som tänker på er, det är jag säker på.../J

KurdishFlower sa...

Tackar, era ord värmer..

Anonym sa...

Hej!
Jag beklagar sorgen, jag känner inte er men känner med er. Vi kurder har många fiender, vi får stå på oss även i svåra stunder.

Känner ni hennes man noga? Hoppas att polisen gör en riktig undersökning för att reda ut allt.

Önskar er styrka!
MVh
En kurd

KurdishFlower sa...

Tack så mycket..
Förhoppingsvis så sköter polisen och rättvisan detta på bästa möjliga sätt hädan efter..

Mvh