12 mars 2008

Att vara ung och dum!

Alla har vi varit unga och dumma i våra liv, vissa av oss har gjort våra misstag öppet för allmänheten att skåda, andra har gjort det i smyg, bakom stängda dörrar.
Ingen har rätt att döma någon annan för misstag han/hon gjort i sitt tidigare liv, vi går igenom olika stadier i livet, ett av dessa är tonårstiden då man är fylld med massa känslor, tankar, ideér om hur saker och ting ska vara, man gör uppror i sin egen kropp, man gör och säger mycket som man inser är fel senare i livet och man bör därför inte dömas därefter. Många av oss är fortfarande unga och dumma, och vi kommer att fortsätta att göra misstag, det som inte tar död på oss, gör oss bara starkare och visare.
Ingen är perfekt! Ta en titt på dig själv i spegeln innan du öppnar munnen för att säga något illa om någon annan.
Kasta inte sten i glashus!
Alla gör misstag, den som inte gör misstag har aldrig lärt sig något..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Kurdiska blomman, jag har skrivit några inlägg hos dig och på kritikern s blog, hursomhelst, jag har precis läst vad denne genom-onda person ljugit ihop om Tubay,alltså jag kräks snart, det här börjar gå för långt,det här är så jävla vidrigt så jag finner knappt ord, jag vet varken ut eller in, det här är så sjukt, det är inte en normal människa som skriver såna här grejor, tvi faen,vilka vidriga animals, dom förtjänar inte ens dina svar,vad vill dom mer nu? vad möjligtvis mer vill dom mer nu? jävla störda animals.

Anonym sa...

Vad är det för blogg son skriver dumheter?!