08 september 2013

Älskar du mig?

Det är så underbart att vakna till en kärleksfull liten tjej!!
Hon har kommit in i trotsåldern och testar mina gränser hela tiden, hon satt och låtsasgrät nyss för att hon ville att jag skulle blåsa upp en ballong till.

Man ska vara stenhård, inte backa så fort barnet börjar gnälla..
Efter ett tag gav hon upp och sen när jag gick fram till henne, kom hon fram, la sina små armar runt min nacke och pussade mig. 

-"Älskar du mig?" 

Frågade hon sen.
Klart jag älskar dig, min fina älskade unge!!
Men jag blev så förvånad, det var första gången hon ställde den frågan.
Min fina lilla älskling, tvivla aldrig på min kärlek till dig!
Du är det finaste och värdefullaste jag har, ingenting i denna värld är mer värt än dig! Jag älskar dig till solen och tillbaka och oändligt mycket mer!!

❤❤❤
 
Ville dela med mig av min fina stund med min lilla tös.
Hoppas ni får en fin dag och kom ihåg, har ni sagt nej en gång så håll er till det, annars är det kört och ni får att göra med ett litet monster ;)

Inga kommentarer: