19 juli 2006

Min ängel..

Vill tacka dig, min ängel Rezan.
Du lyste upp min dag med dina vackra ord, då jag mådde som värst..

"När en blomma slår ut, genomsyrar hennes doft allt som kommer omkring henne, det får den vassaste törn att vilja mjukna, men törnar är som sagt törnar och förblir även törnar, men inga törnar kommer åt några kronblad, kom ihåg det Du är den blomman."

Dessa ord fick mig att fälla tårar.
Det är det finaste någon någonsin har sagt till mig..

Älskar dig min sötnos, min älskade lilla gumma.
E>E>E>Dile, xwashe, rinde mala xa la uci gundeeeeeee <3<3<3

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jag försöker verkligen leta efter ord som beskriver känslan då jag läste din fina text, du vet att allt som du skriver är ömsesidigt och du har funnits för även när du inte kände mig, om det så bara handlade om att jag fick uppleva kalle anka i julas, visserligen på ett annat sätt, men jag missade det inte. Love you min rinde, dile xwashe! (K)

KurdishFlower sa...

<3<3<3 Du är BÄST, och detta säger jag inte bara för att vara snäll, utan jag menar det från botten av mitt hjärta, loooooooooove yoooou min sötaste gumma. <3 <3<3

Anonym sa...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»

Anonym sa...

Interesting site. Useful information. Bookmarked.
»

Anonym sa...

gumman jag beundrar dig o jag älsker allt du skriver... hoppas att du kan hjälpa mig me detta...detta gör mig galen... jag e kurd o nästan 24 o har en härlig pojkvän nästan en månad men jag har ångst hela tiden o ångrar mig hela tiden att vi har blivit ihop pga familjen inte vett om oss. min pappa e såå viktig för mig o familjens rykte oxå..killen vill vara ihop o se om detta blir nåt o efteråt berätta familjen att vi e ihop men jag vill gärna berätta nu att vi e ihop men han vill inte , fattar ej vrf han vill vänta osv. jag känner mig så dålig person,känslan som jag har gr inet att skriva..känns att jag sviker min familj pga killen , vet ej om han e värt detta allt..han e härlig nog men han e mysig person han berättar aldrig vad han gör o vart han går osv... å andra sidan jag vill lämna han men ville vara seriös i förhållanden,tycker ej om gamla moden där tjejen väntar hemma tills nån kommer o ber om hand...men fattar ej vad han vill, det e så svårt o fatta...vad ska göra ? välja mellan familjen o han ? e det fel o vara med han ? vill ej få dålig rykte pga att har haft kurdisk kille,, jag e kanske gammaldags.. kan du snälla svara :(

KurdishFlower sa...

Anonym,

Tack så mycket :)

Nu till ditt problem, för det första, så ska du inte känna dig respektlös mot din familj eller din pappa. Tiderna ändras, det är inte som förut längre, du har bara träffat den här killen i en månad, det är alldeles för tidigt att dra in familjer i det hela, man måste lära känna varandra innan man berättar för familjen.

Du verkar vara från en hård familj, att berätta för en sån familj att du dejtar en kille är ganska stort, inget du kan ta tillbaka hur lätt som helst.

Du skriver att du inte fattar varför han vill vänta, men när jag läser det du skrivit så förstår jag mycket väl varför han vill vänta, man kan inte ta ett så stort steg så snabbt, det tar tid att lära känna en människa, hur vet du att han ens är rätt person för dig efter en månad?

Ge det tid, och ha inte dåligt samvete över detta, det är normalt, alla dejtar.

Oroa dig inte och umgås och lär känna killen, du behöver inte välja mellan honom och familjen, du kan ha båda i ditt liv, du är inget barn, ta ett steg i taget..
Det är inte FEL att vara med han. Ditt rykte kommer inte att förstöras av detta..

Hoppas att det löser sig..

Anonym sa...

hej tack gulee det är mig som var med dne killen...efter jag hade skrivit till dig han gjorde slut...har haft det jättedåligt därför hörde inte av mig o tacka dig att du svarade. du är en underbar tjej... du är så duktig o står för det du är och det var jag oxå en gång men nu dte känns att allt går åt h******...mår så dåligt pga hörde att han har pratat skit om mig o han behandlar mig som luft när han ser mig osv...vet ej vad ska göra .. du kanske kan ge mig lite av din starka ord...använder du msn ? du kan adda mig om du vill eller du kan bara svara här om du vill.. vill nog inte störa dig. min msn är sad_angel7@windowslive.com

Anonym sa...

You have to change your nickname as KurdishMONKEY hahaha fucking idiot.Have you ever looked at a mirror?