30 september 2008

Från det ena till det andra

Det är inte helt lätt att följa beslutet jag tog, men jag har lyckats hittills, hur jobbigt det än känns.
Jag tog ett stort kliv idag, gjorde något som jag inte trodde att jag skulle göra i det här skedet, men jag gjorde det!
Är stolt.
Från det ena till det andra.
Jag hörde att en gammal kompis till mig har mist sin pappa, jag kände att det vred till i magen när jag hörde det.
Vad hemskt, hur hanterar man något sådant?
Jag kände hur det brände under mina ögonlock bara jag tänkte den hemska tanken.
Må din pappa vila i frid gumman, han kommer alltid att leva vidare så länge du håller honom levande i ditt minne.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men hörrudu! Sluta prata om dina beslut om du inte avslöjar vad dem gäller. En bra skribent har inga hemligheter gentemot sina läsare. Säger man A så får man säga B, så är det.

KurdishFlower sa...

Det är ju mina hemligheter som får dig att forsätta komma tillbaka till bloggen ;)

En vacker dag ska jag avslöja allt..

Anonym sa...

Jag börjar tappa intresset.