04 september 2008

Vädret?

Jag har kommit in i en period där jag bara vill gömma mig från omvärlden och sova, vet inte vad det beror på, kanske det tråkiga vädret?
Jag är ständigt trött och sover flera gånger om dagen, jag hoppas att detta bara är en övergångsperiod från ljuset från sommarsolen till mörkret och den regniga hösten, en period som snart är över förhoppingsvis.
Behandla andra som du själv vill bli behandlad brukar man ju säga, men är det verkligen så? Känns som att man ger mer än man får tillbaka och jag börjar bli väldigt trött på det. Detta är ett ämne som ständigt återkommer i bloggen, då det är något som man ständigt handskas med i vardagen. Man möter ständigt nya människor och är det inte nya, så har man ändå ständig kontakt med en eller flera människor dagligen.
Ju mindre människor du har kontakt med, desto mindre problem får du, så är det!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jobbigt att vara så trött! Kanske kan vara idé att kolla blodvärdet så att du inte har järnbrist eller så? Hoppas att det går över men tveka inte att kolla upp det annars, kan ju vara skönt att veta... Ta hand om dig!

KurdishFlower sa...

Ullis,

Nu när du säger det så, jag har lätt uttalad anemi faktiskt, tänkte inte på det själv. Jag brukar spy och bli sängliggande då och då..

Ska boka en tid med en läkare :)

Anonym sa...

Jag känner mig också likadant. Trött hela tiden, somnig orkar knappt göra nånting. Det händer mig varje år i början av hösten men det kommer att gå över.
Behandla andra som du vill bli behandlad? bullshit sånt exicterar inte tro mig, när man är snäll kallar folk en för en massa elaka grejer nörd, fegis bla bla.