05 december 2008

Motivation!

Jag är så lycklig just nu, att jag inte ens kan beskriva det i ord!
Livet tar verkligen en vändning från ingenstans, jag har fått MOTIVATION och känner att jag kommer att klara allt! Man förlorar för att sedan vinna STORT! :)

Jag har fått jobb till sommaren, denna gången är det inte praktik, utan JOBB!
Gissa var?!
-Samma ställe som förra sommaren.
Från det djupa svarta hålet till att sväva på små rosa moln igen.
-Livet leker!
Efter regn kommer alltid solsken kära läsare, glöm inte det!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis, titta det kan verkligen vända..

/Fatos

KurdishFlower sa...

Fatos,

Tack gumman :)
Ja, allah bir yerden aliyor, bir yerden veriyor..

Anonym sa...

Grattis... man ska aldrig ge upp, du ska altid se ljuset framför dig oavsett vad det gäller..

Supermammi

Anonym sa...

Helt sant..men var har du fått jobb?

Lycka till med det och hoppas det senare leder till en heltidstjänst efter att du är klar med din utbildning.

Kram/F

Anonym sa...

grattis ännu en gång gumman.. vad bra att du har fått motivation.. puss på dig

/ Yilk

KurdishFlower sa...

Supermammi,

Tack, jepps det ska man :)

Fatos,

Ska jobba på tingsrätten här i uppsala.

Yilke,

Tack min gumman :)

Anonym sa...

Att inte ge upp, beroende på vad det är!... vissa saker får man helt enkelt ge upp för sin ändlighet!:...