22 september 2013

När någon dör

När någon dör, så tror jag det är viktigt att ta farväl..

Att se personen, få ett riktigt avslut.
Det är i alla fall väldigt viktigt för mig. Det är inte fören man ser, som man förstår vad som hänt.,

Det tomma skalet som är kvar efter personen, för det är vad det är. Ett tomt skal. 

Livet är oförutsägbart, vi vet verkligen inte vad som ska hända. Vi tar allt för givet.

Min vän som förlorade sin själsfrände, hon var osäker på om hon vill se sin älskade. Hon undrade vad poängen var.

Som tur var så gick hon och tog sitt avsked, fick sitt avslut.. Även om det aldrig riktigt kommer att vara avslutat, pga sättet hon förlorade honom på.

Jag är fortfarande arg, jättearg! Och väldigt ledsen.
Jag hoppas att du funnit frid, men du lämnade så många människor bakom dig på ett så fult sätt, du gav dom ett så tungt bagage. Massa frågetecken som vi aldrig kommer få svar på.

Syftet med det här inlägget, ta avsked, annars kommer ni ångra er resten av livet och ni får bara chansen en gång.

Ta hand om er och era nära och kära.

Inga kommentarer: