13 oktober 2008

Vänta..

Finns det något som är värre än att vänta?

-Ja, det finns det, finns mycket värre saker, men att vänta tillhör ändå något som jag ogillar starkt!
Särskilt om man har planerat att göra något tillsammans med någon och går upp tidigare än vanligt på sin lediga dag. Idag var en sån dag för mig, jag blev galen av att vänta. Klockan blev 12, 13, 14, 14.30 tills personen jag skulle träffa hörde av sig.

Har man planerat något, så ska man hålla det, avsett vad! Man ser till att gå upp, eller så hör man av sig natten innan om det blivit sent, skriver att man kanske inte hinner, ett litet sms, det är allt som krävs för att slippa få mig att bli förbannad.

Hänt är hänt, och halva dagen gick till att bara vänta..
Gör inte så! Ni som läser bloggen och har en tendens att göra det jag just beskrivit:

-GÖR INTE SÅ!

Vad dåliga ni är på att kommentera, ni får mig att tappa motivationen att fortsätta blogga när ni inte lämnar spår efter er.


2 kommentarer:

Anonym sa...

jag tycker samma sak som dig trots att jag gör så mot folk ibland.. vill ej göra det men gör det ändå..

det är verkligenm sååå dåligt och köra den stilen

KurdishFlower sa...

Anonym -

Så länge man är medveten om problemen går dom att lösa, med andra ord så kan du sluta göra något mot folk som du själv inte uppskattar :)

Tänk på det till nästa gång du låter någon vänta på dig i onödan.