03 oktober 2008

Kommer ni ihåg beslutet jag tog? Och hur stolt jag var över mig själv, ledsen att göra er och mig själv besviken, men det verkar som att jag inte kan hålla det jag beslutade. Jag var visst inte redo för att ta det steget ännu, jag försökte, men tyvärr.
Har en anonym läsare som börjat tröttna på mig och mina inlägg kring mina beslut och att jag inte berättar vad saken handlar om. Tålamod, jag kommer att skriva ner allt när det är dags.

Jag kan inte avslöja allt om händer i mitt liv, måste hålla vissa delar för mig själv.

qJag är väldigt besviken på mig själv, men vad ska jag göra? Jag gjorde mitt bästa och jag misslyckades, man måste nog misslyckas några gånger innan man lär sig.

Dagens citat:

"Ett ögonblicks tålamod kan rädda från stor olycka.
Ett ögonblicks otålighet kan förstöra ett helt liv."

Inga kommentarer: