12 oktober 2008

PM nästa!

Hemtentan är avklarad och inlämnad, nu återstår PM'et.
Jag har fått världens sämsta ämne att skriva om, känns jobbigt, det är inte alls intressant. Jag ska skriva om lagen om företagsinteckning och varför den ska ändras tillbaka till lagen om företagshypotek, analysera motiven bakom ändringen. Visst låter det kul?

Livet rullar på som vanligt, och jag har faktiskt inte känt för att blogga, ni som brukar läsa min blogg vet att jag inte tycker om att bara blogga för bloggandets skull.

Har en fullspäckad vecka framför mig, ska få besök från London, min kära kusin och hennes familj, mitt lilla kusinbarn Arda. Jag längtar!

Här har ni mitt lilla hjärta Arda i min pappas knä:

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej
Den heter Babyliss pro 230 ionic titanium.
Kostade 800 kr på åhlens.
Den är verkligen bra :)