04 oktober 2008

Min väg?

Känns som att jag kommit till ett vägskäl, jag måste välja åt vilket håll jag ska gå, men jag kan inte. Jag står där i mitten och tittar åt båda hållen, ska jag gå åt höger eller vänster, eller kanske rakt fram? Väljer jag vägen rakt fram, blir det helt på egen hand, ensam..




Det är verkligen inte lätt, jag är så förvirrad.

-HJÄLP!
Förstår inte varför jag ropar på hjälp, det spelar ju egentligen ingen roll.

Jag har alltid varit en person som går min egen väg, oavsett vad någon säger, jag kan lyssna och ta råd, men i slutändan gör jag det jag hade tänkt från början. Ni som känner mig borde ha lärt er det vid det här laget, jag vet att ni vill mitt bästa, jag uppskattar det, men jag måste fixa detta själv, helt på egen hand.

3 kommentarer:

Anonym sa...

vet du ibland behöver man inte ha alla svaren ...ibland måste man välja fel också. så gör det ditt hjärta vill och om de visar sig va fel i slutändan så har de väl ändå varit värt de för de va de ditt hjärta ville och ingen annan. livet är så, ibland gör man bra val ibland dåliga. jag har i mitt liv valt fel vägar ibland men då har de inte varit de mitt hjärta velat, det har varit de andra velat. och jag ångrar de än i dag. hade jag följt mitt hjärta och de varit fel då hade de ändå varit värt de. förstår du va jag menar?

Anonym sa...

Here we go again! Another unsolvable riddle by miss Kurdishflower.
Vad fan snackar du om nu då?

KurdishFlower sa...

Anonym 1,

Jag förstår exakt vad du menar, och det är det du säger jag kommer att göra..

Att göra fel pga andra är värre än att göra fel pga sina egna val..

Anonym 2,

Jag har skrivit om exakt samma sak hela tiden, det gäller en och samma fråga. :)