30 april 2010

Perversa människor.

Åkte till Hudiksvall idag, hälsade på Zeynos och lilla Alvin. Han blir bara gulligare och gulligare! Ska lägga upp en bild på oss senare.

Det hände en sak på E4'an när jag körde dit, något obehagligt. Det åkte röd liten skåpbil ganska nära och det såg ut som att han ville köra om mig, så jag var snäll och körde mot kanten så han kunde köra om. Människan i bilen kör upp bredvid mig och tittar in, och jag tittade tillbaka av ren reflex, han sitter med en porrtidning på bilens instumentbräde och vinkar som en galning till mig. Jag blev så förbannad, och ville ta ner rutan och skrika något fult till honom, men jag gjorde inte det.

Jag har inget emot att folk gillar porr, men att göra på det där viset, mitt i trafiken, det är faktiskt inte okej.
Vem gör så? Killen som körde bilen var ung dessutom.

2 kommentarer:

ja sa...

Fy fan sånt där gör en galen. Vad tror dom ska hända liksom? Förväntar han sej att du ska bli superattraherad och stanna bilen, eller vad? Helt obegripligt.

KurdishFlower sa...

Om jag bara visste, obehagligt var det i alla fall. Han var nog bara ute efter att psyka så många som möjligt på vägen.