21 april 2010

Filmtips!

He's just not that in to you, är en film jag tycker man borde se. Den handlar om förhållanden och hur vi tjejer alltid hittar på massa ursäkter till varför killar beter sig som svin, istället för att inse att killen helt enkelt inte vill ha oss. Vi tjejer kan säga en sak och mena en annan, men när en kille säger att han inte vill, då vill han helt enkelt inte. Vill en kille ha en tjej, så finns det ingenting i världen som kan hindra honom för att göra allt för att få henne. Självklart så finns det undantag, det jag skriver nu är det filmen handlar om ungefär, men också något som jag kände igen mig själv och mina vänner i, i vissa delar av filmen.

Tentan gick bra tror jag, det kändes så, vi får hoppas på det, för er som undrar.

Natti!

3 kommentarer:

Dorin sa...

Hej bästa tjejen!
Hoppas allt är bra och kul att läsa att din tenta gått bra.
Håller däremot inte riktigt med dig om att killar ALLTID menar det när de säger att de inte vill. Har en man...en vän för livet...en jag älskar överallt annat o som älskar mig tillbaka...trots det kan han, när vi tjafsar och han blir riktigt förbannad säga "jag vill inte ha det här livet eller dig" efter det blir vi sams o då glömmer vi bort det. Tyvärr så slänger jag oxå ur mig sådant ibland. Kram

KurdishFlower sa...

Dorin,

Jag syftade på filmens handling, den handlar om dejting-stadiet mest :) Som dom sa i filmen "Du är undantaget från regeln". Se den med din man. Kram

Anonym sa...

Får göra det:) Kram