17 april 2010

Kärleken flödar.

Idag är jag sentimental och kärleksfull, känner för att sprida så mycket kärlek som möjligt, lyssnar på en fin låt och känner verkligen hur kärleken flödar från topp till tå.
Vill bara skrika ut hur mycket jag älskar alla mina nära och kära, tänkte ta upp telefonen och börja ringa runt men upptäckte att klockan var alldeles för mycket, så jag loggade in på facebook och skrev små kärleksmeddelanden till mina syskon och några utvalda vänner.

Jag älskar er så otroligt mycket, lillasyster och lillebror!
Lilla Biyan, honom älskar jag trots att han inte kommit till världen ännu, jag längtar till den dagen han förgyller vår tillvaro med sin närvaro. För er som inte vet, så är lilla Biyan min blivande systerson. Oj oj oj vad moster ska skämma bort honom med kärlek, lite annat också, men han ska värdesätta saker och ting, han ska lära sig att man får kämpa för det man vill i den här världen. Jag planerar att kidnappa honom emellanåt, lilla sockertoppen. Har en 4d ultraljudsbild på honom, men jag får inte publicera den, har den som bakgrundsbild på min telefon, blir så glad och varm varje gång jag ser den, han ser ut som en liten ängel utan vingar, ett litet under.

Mamma, vad jag älskar dig, du är världens bästa och pappa, oj oj oj, du är som godis, en sockerbit, en söt liten nallebjörn! Ni är bäst!

Bulent, min kära man, dig älskar jag massor, men det vet du redan! Du och jag älskling!

Jag älskar er!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej
kul med uppdatering så där med flera inlägg på en gång!
sånt vill vi se mer av
lycka till på måndag