02 juli 2008

Efter regn kommer _alltid_ solsken!


Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera bloggen, jag har inte haft någon lust alls.

Tack alla för era kommentarer och mail, jättegulligt.

När allt är svart och man tror att det kommer att vara det ett bra tag framöver händer det något man minst anar, och allt blir ljust igen! Solen skiner och man svävar på små rosa moln, precis som jag har gjort hela dagen!

Jag är så lycklig, en av mina önskningar här i livet håller snart på att gå i uppfyllelse.

Alla ni som läser bloggen, håll tummarna för mig de kommande två veckorna, om två veckor ska ni också få veta vad det är jag pratar om just nu. Jag vågar knappt skriva något här nu, känns som att onda ögon kommer att förstöra, därför ska jag hålla tyst och hoppas och be för att jag ska få det svar jag vill.


Nazar deymez insallah.
(En fras man säger när man vill hålla onda ögon borta.)




4 kommentarer:

Anonym sa...

BERÄTTAAA

KurdishFlower sa...

Tålamod :)
14dagar kvar, sen berättar jag.. den 15e, ska jag berätta allt :)

Anonym sa...

Nu har jag suttit här och läst helaaaaaaaaaa din blogg. Bästa bloggen jag läst, kunde inte sluta läsa. Du är en UNDERBAR människa, STARK som fan, och hur VACKER som hälst. Jag minns när jag hörde om Tubay på nyheterna för första gången, jag kände hur det vred och vände sig i magen, jag kände henne inte. Så va hemskt! Jag har sagt de för och jag säger det igen. Må han brinna i helvetet om och om igen. Tack! för en skön blogg med mkt visa ord och vackra bilder. kraaaam på dig tjejen [R.I.P Tubay Mavi]

KurdishFlower sa...

GowLey

Tack själv för att du ger mig motivation att fortsätta blogga :)
Jag älskar feedback, känns så kul att människor jag inte känner orkar sitta och läsa det jag skriver.


Angående Tubay.. Ja du, vad ska man säga? Håller med dig, men det vet du redan om du har läst hela bloggen..

Kram