13 juli 2008

Ett steg i rätt rikting.

Imorgon gäller det, har inte så mycket hopp faktiskt, tror att jag får ett negativt svar den här gången. Men men, det är som min läsare "Nanna" säger, livet går vidare och det kommer nya tillfällen. Jag ger som sagt inte upp.

Jag har varit dålig på att uppdatera igen, har haft fullt upp. Har flyttat in till min syster och hennes man tillfälligt, imorgon börjar mitt nya jobb, ska verkligen bli intressant.

Att få äran att vara på tingsrätten är ett steg i rätt riktning mot ett av mina mål här i livet.

Dagens citat:
"Den som inte finner någon mening i det han gör, finner heller inte någon mening med livet."
-Henrik Jonsson

3 kommentarer:

anna wintour sa...

någon av mina vänner har svarat åt dig i min blogg

Anonym sa...

Hej Anne,
Du är alltid på plats när du inte behövs, eller hur. Det ser ut att du inte trivs på din blogg och letar efter nya banor. Jag har ingen bok att rekommendera dig därför att ditt problem inte har studerats än, du är så unik du. Men jag har ett spännande förslag som kommer att bota alla dina problem. Du ska hoppa fallskärm. Det är så spännande och får dig att känna som jordens härskarinna. Du behöver inte köpa något jävla dyrt fallskärm, använd någonting som du redan har hemma, till ex. ett sänglinne eller påslakan, de är lika säkra som fallskärm. Sedan ska du hitta en skyskarpa och åka hiss till toppen. Tänk inte så mycket för att hoppa ner, du ska hoppa med en gång och känna dig som frihetsgudinna.
Till Gülay:
Om du har boken som Anne rekommenderar för mig, brinn den omedelbart innan någon läser. Om någon hinner läsa den innan du brinner den, blir allas trick avslöjade. Jag förmodar att du inte vill folk begår massjälvmord.

anna wintour sa...

Till Nanna
Akta dig för att ge sådana idéer till folk att hoppa fallskärm. Skulle något hända mig skulle jag hemsöka dig varje dag resten av ditt liv. Du skulle få ångestatacker bara någon sa ordet "blogg" i framtiden.

Nanna du är på en plats där du inte behövs. Jag är gulays samkund på bloggen. Jag har läst här länge du dök upp från tomma intet och spelar hennes trogna läsare. Spela in en action film där får du bättre betalt.

Jag är redan härskarinna för jag har läst boken the secret.
Gulay läs den för det är en bra bok som öppnar upp ens ögon väldigt mycket. Den är kultförklarad

Gulay det är inte dig jag kritiserar utan Nanna, så det faller inte på sin plats att du ska kritisera mig. Som du ser så driver Nanna sönder mig och ber mig begå självmord kan en människa bli elakare än Nanna? För Nannas skull ska jag slänga mig i fyrisån.

www.veckomagasinet.se