05 juli 2008

Stadsparken!

Underbart att värmen är tillbaka igen, får hoppas att den är här för att stanna!
Eftersom att jag är en hopplös romantiker för det mesta så älskar jag att promenera i fina parker, då passade det helt perfekt att avsluta shoppingen med att koppla av i naturen, så vi promenerade till stadsparken i Uppsala.
Det är verkligen vackert där, man vill bara sitta där hela dagen och njuta av omgivningen.

Tänkte dela med mig av lite bilder jag tog(tryck på bilderna för större format):




Min vackra Sevi:





Jag ska försöka uppdatera bloggen lite oftare nu, får lite dåligt samvete när jag ser att ni kollar till bloggen och det står samma sak i flera dagar. Jag vet ju hur besviken jag blir varje gång jag går in på en blogg jag gillar och ser att den inte uppdaterats på ett tag.

Tack för alla kommentarer ännu en gång, lämna gärna spår efter er oftare!

:)

1 kommentar:

anna wintour sa...

hej äntligen uppdaterar du . Jag har varit lite sur på dig för att du inte gör det.
tavsan daga kusmus dagin haberi yok

www.veckomagasinet.se

Hertiginnan af Uppsala