11 maj 2011

2011-05-08 kl 22.30, föddes min älskade Lara

11 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis! Hoppas bebis o ni mår bra!

Kram
Dorin

Anonym sa...

Stort GRATTIS till er flicka och lycka till med er lilla familj!
ELL

nazê sa...

ååh vad kul, stort grattis till dig/er. måste vara helt underbart..
ååhh så kul me en liten. längtar tills min kommer , men det är inte för än 9;e okt :)..

njut av bebben nu:)

Anonym sa...

Grattis Gulay :) Min lillasyster heter också Lara ! HOPPAS NI MÅR BRA!

Camilla sa...

Åh va mysigt ! Stort grattis till er, hoppas allt gick bra och att ni mår bra :) !

Anonym sa...

Gratulerar:)

Anonym sa...

Grattis

Anonym sa...

Pîroz be! Grattis! Njut medan du kan. De växer snabbt =)

Dorin sa...

Äntligen är lilla prinsen här nu:) Han föddes den 16 maj och vi mår bra. Ungefär en veckas mellanrum mellan barnen:):)

//Dorin

KurdishFlower sa...

Dorin, Grattis gumman. Gick allting bra? Hur många timmar tog det?

Puss på dig och bebis!

Shilan sa...

hej ,,Grattis till lilla Sessan ..hoppas att ni mår bra ..själv har jag oxå en dotter som ä snart 10 månader ..tiden går så himla fort ska du veta..pussssssss.. jag ville bara säga när man läserr din blogg så tycker jag att de ä spännande och har aldrig tråkig ..