13 april 2014

Pedofilen i Kalmar.

Idag diskuterade vi på jobbet om pedofilen i Kalmar, 21 åringen  som förgripit sig på alla dessa små oskyldiga barn. Jag blir så äcklad och illamående av tanken, blir fylld med hat och agg. 
Finns det något värre än pedofiler? Som jag skrev i mitt förra inlägg, den här världen är så hemsk och ond att när man tror man har hört det värsta, så dyker det upp något annat som är värre. Det finns alltid något som är värre, ondskan har ingen gräns.

Vi pratade om vad han borde få för straff, en sa att han borde få dödsstraff, en sa att ingen har rätt att bli hans bödel och att ingen har rätt att ta någon annans liv, och jag håller med om det, men jag är lite av en hycklare när det kommer till pedofiler. Det är mina starka moderskänslor som tar över då, och mamman i mig säger att alla pedofiler förtjänar att torteras tills de slutar andas. 
Jag vill verkligen inte ens tänka tanken om det hade varit mitt barn. Ingen skulle nog kunna hållit fast mig, jag hade slitet honom i stycken med mina bara händer. 

Det värsta är att han säkert kommer få vård och släppas inom kort, släppas så att han kan fortsätta förgripa sig på fler barn. Jag tror inte pedofili är en sjukdom, jag tror det är en sexuell läggning, precis som en homosexuell inte går att göra heterosexuell, så går det inte att omvända en pedofil. Därför är inte vård ett alternativ.
Han borde låsas in på livstid och inte släppas ut i samhället! 

Ännu en gång dyker det upp ett stort VARFÖR i mina tankar. Varför finns det pedofiler? Om det finns en gud, vad är tanken bakom detta? Vad kan ett oskyldigt barn hunnit göra för att förtjäna att ett svin förgriper sig på det? 


1 kommentar:

Anonym sa...

Vad har det med Gud att göra? Gud har väll knappast bett en människa att vara så vidrig.