18 maj 2014

Älska livet!

Hallå!

Jag har börjat jobba på Migrationsverket som asylhandläggare!! Spännande! 

Fullt upp som vanligt, skola, jobb, barn men det är bara att kämpa på och ha så höga mål som möjligt!

Inga drömmar är för stora, inga mål för höga, glöm aldrig det!! Sätt ribban högt så att du kommer en bra bit på vägen och vem vet i slutändan kanske du kommer till din slutdestination och då är det bara att sätta upp nya mål! 

Ta hand om er och varandra! Älska livet och slösa inte livet på att älta och bråka om småsaker! ❤️  

Bjuder på en bild på mitt vardagsrum som jag bytte färg på idag, från lila till turkos! Nu älskar jag mitt hem igen! Så skönt att byta ut små saker i sitt hem, det blir som nytt igen :)





3 kommentarer:

Anonym sa...

hej. fint ni har det. var e den färggladda randiga kudden ifrån?

KurdishFlower sa...

Hej, ursäkta för sent svar. På rusta köpte jag kudden :)

KurdishFlower sa...

Kudden är från chilli, skrev fel