20 december 2010

Snart är det julafton, och sedan juldagen, det betyder att jag blir ett år äldre.. 27år, 3 år kvar till 30, Jippi! Hinner iaf få en liten bebis innan dess. För 10år sedan skulle jag både ha varit klar med skolan och haft minst 2 barn vid den här tiden, men men, ingenting blir som man planerar.

Lilla bebis blir större och större, jag känner små lösa puffar nu, känns jättemysigt. Jag trodde det skulle vara läskigt, men ju mer bebis rör sig, ju mer vill man att den ska röra sig.

Min stackars man har sett en skräckbild på en gravid mage där bebisens fot nästan hoppat ur skinnet, men det kan ju inte stämma, ser ut som en ballong med en bebis fot som försöker komma ut.. Eller, händer verkligen sånt? Läskigt är det iaf och Bulent har nog fått men för livet efter att ha sett den bilden..

1 kommentar:

Ida sa...

Jag har också sett den bilden, men jag tror att det är en skämtbild..för bebisen ligger väl inte ända ute vid huden i magen..? kan inte tänka mig att man kan se någon fot. kram på dig!