04 december 2010

Om några dagar ska vi på ultraljud, förhoppningsvis får vi veta vad bebis har för kön, så jag kan börja köpa smått och gott till mitt lilla hjärta!
Jag har sett mitt barn röra sig i magen, men det är första gången för Bulent, ska bli kul att se hans reaktion.
Han har ju sett två bilder på bebis, men dom var inte så tydliga, och det är nog inte samma sak som att se bebis live.
För mig är graviditeten verklig nu, magen börjar sticka ut och jag känner mig som en liten björn när jag går, även trots att jag inte gått upp i vikt särskilt mycket.

Vi ska bli en familj, helt otroligt!

Nu till något helt annat, jag har lagt till lite nya "gadgets" på bloggen, nu går det att söka i själva bloggen och även se vilka av mina inlägg som är populärast. Jag läste lite gamla inlägg igår, oj oj oj, vad tiden har gått snabbt och vad saker och ting har skett snabbt egentligen.

Skulle nog aldrig tro att jag skulle bli gravid så snabbt efter att vi gift oss, även om det var något jag innerst inne ville, bli en ung mamma.
Vet inte om jag kan räknas som en ung mamma just nu, i min lilla värld och fantasi skulle jag ha haft 3 barn vid det här laget, iaf när jag var 14 år och tänkte 10 år framåt i tiden.

Ingenting blir som man tänkt sig :)


Inga kommentarer: