23 december 2010

Blommor.

Jag har börjat köpa blommor till mig själv, vet inte vad som tagit åt mig men, jag kan bara inte låta bli att inte köpa en bukett med blommor när jag är ute och handlar nu för tiden..
Kanske är det lilla bebis som vill ha blommor, men fint är det, borde köpt blommor oftare innan. Jag menar, det ser ju så trevligt ut med lite rosor i vardagsrummet!

Förra buketten jag köpte var med liljor och rosor, den höll ganska länge, nu blev det bara ljusrosa rosor.
Min kära make borde uppvakta mig med blommor, har bara fått blommor en gång av honom och det var när han kom för att be om min hand, det var en jättevacker bukett.

Så kära make, jag önskar mig 3 röda rosor i både julklapp och födelsedagspresent.
Jag och bebis är inte så dyra i drift som du märker, men njut så länge det varar, snart ska det inhandlas massa massa massa grejer till lilla bebis :)

Kommer nog bli ett litet problem tror jag, när bebis kommer, min man vill köpa precis allt han ser, jag får verkligen hålla honom hårt för att han inte ska köpa saker redan nu..

Mmm, lite onödigt inlägg kanske, men skyller på mina hormoner och bebisen..

Natti Natti



Inga kommentarer: