12 november 2009

Drömmar om bebisar.

Idag har jag drömt om bebisar hela natten, tänkte mycket på syrran och hennes lilla bebis i magen och min svägerska och hennes lilla bebis i magen innan jag somnade.
Jag älskar barn, jag längtar tills bebisarna föds så jag kan mysa och gosa med de små liven.
Det är helt otroligt och jag blir lika fascinerad varje gång ett barn föds, det är verkligen ett litet mirakel och varje kvinna som föder ett barn till denna jord är värd allt fint i världen, för det finaste som finns är just att ge liv till ett barn. Ett barn är det finaste och renaste vi har på denna jord och jag längtar till den dagen jag får mitt eget barn i min famn, en bit av mig och mitt hjärta, det är stort, det är vackert!

Dagens citat:
"Barn är levande budskap vi sänder till en framtid som vi aldrig får uppleva"
-J.W

Inga kommentarer: