30 november 2009

Boys will always be boys, eller?!

Det pågår en liten diskussion hemma hos oss om hurvida vi ska skaffa ett playstation 3 eller inte. Min make är en pojke i en mans kropp, jag trodde att man växte ifrån spel och sånt, men tydligen inte. Idag är hans lediga dag och jag sitter och bloggar medans han spelar fifa på xbox hemma hos sin bästis Mehmet.
Så vad ska jag göra? Kommer jag göra mitt livs största misstag om jag går med på att skaffa spel hemma?

Tänkte dela med mig ett litet klipp och några bilder på dessa pojkar:

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ursäkta att jag lägger mig i men om han jobbar varje dag och är ledig endag..ska han inte umgås med sin vackra fru istället för att sitta och spela tv spel? Inget illa ment men akta dig för sådant:) Köp inte....

Kram

Anonym sa...

vad jobbigt det lär vara för dig om han han bara är ledig 1 dag veckan, o de dagar han jobbar kanske han inte kommer hem förrän 8-9.!

Maffe sa...

Ju längre man har varit insatt desto mer gillar/älskar man det, så det är nog bara att gilla läget. Du kanske också blir som honom, man vet aldrig vad som händer imorgon :P

// Maffe

KurdishFlower sa...

Maffe,
Han fick faktiskt en xbox 360 elite av mig i julklapp, vi brukar spela call of duty tillsammans :)

Men nu när han har ett eget spel så spelar han inte lika mycket längre, det var nog roligare för honom och spela när det var lite "förbjudet" och jag blev irriterad :)