01 november 2009

Dagens citat

Jag måste bara berätta för er läsare att livet som gift är underbart!
Det är helt otroligt hur saker och ting förändras över en dag.
Bröllopet var som en dröm, det var allt jag önskade mig och det mesta gick enligt planerna.
Det var verkligen värt allt jag gick igenom innan bröllopet, all stress.

Att vakna med den man älskar varje morgon är en underbar känsla som jag varmt rekommenderar er alla.


"To fear love is to fear life, and those who fear life are already three parts dead."
-Bertrand Russell

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Jag brukar läsa din blogg för jag finner den mkt intressant gillar dina flummiga funderingar som ibland bidrar med ett leende och slutar alltid med några kloka rader.. MÅSTE få säga GUD VAD VACKER DU VAR på brölloppet du ser ut som en sago prinsessa!!!! Kul att se en Glad brud för en gångsskull!!! Önskar er all LYCKA som finns i hela universum:)

Ida sa...

Hej jag tycker du har en väldigt bra blogg och du är väldigt vacker:) Jag googlade nu på lite saker och hittade det du hade skrivit förra året om förhållanden och det var många som hade kommenterat det..bland annat någon som frågade om du visste vem hennes pojkvän var så sa du att det var mycket möjligt om han var kurd från Maras..min pojkvän är därifrån. Men hans familj bor nu i Izmir men många i släkten bor nog kvar där:)..då kanske du vet vem han är.. :P