27 november 2008

När en tjej..

Jag såg denna bild på facebook i ett album som en av mina vänner har kommenterat i.
Sjukt, men detta stämmer verkligen, i alla fall på mig.
När en tjej..


-är tyst, så rullar det med miljoner tankar i hennes huvud
-bråkar med sin kille, tänker hon väldigt djupt
-tittar på dig med ögonen fulla av frågor, så undrar hon hur länge du kommer att vara vid hennes sida
-svarar "jag mår bra" efter några sekunder, mår hon inte alls bra
-tittar på dig, undrar hon varför du ljuger
-lägger sitt huvud på sin pojkväns axel, så önskar hon att du är hennes förevigt
-ringer dig varje dag, vill hon att du svarar åtminstone en gång
-säger "jag älskar dig", menar hon det
-säger att hon inte kan leva utan dig, då har hon tänkt klart att du är hennes framtid
-säger att hon saknar dig, så kan INGEN i hela världen sakna dig mer än vad hon gör..

Inga kommentarer: