06 november 2008

Ett tråkigt vardagligt inlägg.

PM!!
Mitt Pm ska vara inlämnat senast imorgon kl 12, och jag är långt ifrån färdig!
Snälla skjut mig någon! Jag är alltid såhär, ska stressa in i sista minuten! Jag är tydligen inte ensam om att sitta i den här sitsen, det är fler i klassen som har kommit lika "långt" som mig, känns som en lite tröst att veta att man inte är ensam och onormal.
Hur har dom tänkt att man ska hinna med allt? Pm, sokrat, seminarium och föreläsningar, allt på en och samma vecka?!
När ska man egentligen ha tid och läsa allt man borde läsa? Visst kan man läsa allt, men lär man sig något av att bara mala på?
Vi får hoppas det!
Misstolka mig inte nu, jag klagar inte, jag älskar att läsa juridik, även om vissa delar inte är världens roligaste.
Ska ta en liten middagslur, samla energi och sen börja skriva tills jag är klar, jag har en känsla inom mig som säger att allt kommer att ordna sig och bli bra!
Hej så länge!

6 kommentarer:

david sa...

Känner igen det där. Finns tillfällen under de två senaste veckorna då jag önskat att jag var trädgårdsmästare eller något annat lite mer harmoniskt.
Jag siktar mot en hjärtattack pga stress vid 30 ;)

Anonym sa...

Hej! Tolgas mamma är halv kurdiska och (hennes mamma är kurd) och hennes styvfar som hon växte upp med. Tolga kan inte Kurdiska och betraktar sig som Turk med en lite kurdisk släkt. Beror ju på hur man ser på saken =) Öptum

Anonym sa...

Känns som det blir en all-nighter med pmet :) Pallar inte skriva! Lycka till!

KurdishFlower sa...

David,

Då är vi två som kommer att få hjärtattack innan 30 :)
Vad jobbar du med?

KurdishFlower sa...

Jacob,

Du är ju praktiskt taget färdig jämfört med mig ;)
Desamma söt!

Anonym sa...

Haha ja! När de folkbokförde honom i malmö så skrev de in fel i registret så fick hem ett papper där han hette Tolga Tuksel hahahaha som jag mobbat honom. Det låter ju nästan som Turkcell. Mr turkcell haha. Men nu är det fixat =)