16 juni 2010

Såhär såg min lilla älskling ut för en stund sedan. Jag frågade syrran om hon trodde att han visste hur älskad han är, om han kan känna kärleken? Jag hoppas det! Moster älskar dig så mycket Biyan, det finns inte tillräckligt med fina ord i den här världen som kan beskriva hur mycket jag älskar dig och hur mycket glädje du ger mig bara genom att andas. Det är allt du behöver göra, andas, ingenting annat.

Igår hade jag ett intressant samtal med en tjej, en smart och vacker tjej, som befinner sig i en svår sits, och jag hoppas verkligen att mina ord nådde fram till dig. Situationen hon befinner sig i är ungefär det som jag beskriver i dessa texter: ett och två.

Var stark! Det kommer att göra ont ett tag, men det går över och kom ihåg att allt som inte dödar dig, gör dig bara starkare.
Du har hela världen under dina fötter, nöj dig inte med mindre än vad du är värd. Du har bara ett liv, ett liv, glöm inte det!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gulle, bebisen har inte upplevt hat så han vet inte vad kärlek är, i alla fall det är vad jag tror =)

Anonym sa...

hej kche :) så härligt att du blev moster och kan ge honom din kärlek :) men jag undrar hur mår gulay mavis dotter? du älskade henne också jättemycket, hon har blivit stor tjej nu känner hon att mamma inte längre finns? det vore intressant om du kunde skriva inälgg om henne också hur har hon det nu för du skrev mycket om henne ett tag så man bara undrar :)

önskar er alla lycka

KurdishFlower sa...

Anonym 1,

Nej, men jag tror att han känner värmen iaf :)
Om jag fick bestämma så skulle han aldrig få känna hat, men det kommer det också.

Anonym 2,

Tack så mycket.
Tubays dotter menar du, hon mår bra och bor med sin moster.
Jag har inte träffat henne på ett tag tyvärr..