19 mars 2009

Information?

Har fått några kommentarer i bloggen som jag valt att inte publicera, då det bara skulle leda till onödigt skitsnack. I kommentarerna står det bland annat att personen ifråga inte vill göra något för att förstöra, bara informera mig om en viss persons förflutna. Ganska lustigt enligt min uppfattning, då jag inte ser vitsen med det. En person som inte vill skapa problem nämner inte onödig information och dessutom inte anonymt.

Om du vet något som kanske skulle förstöra och tillhör en persons förflutna, varför ens nämna det? Jag tycker att du eller ni ska bevara mig från den sortens information, då jag redan vet allt jag behöver veta.
Jag vet vad jag har och var människor i mitt liv står.
Tack för omtanken.

1 kommentar:

Nabil sa...

Kommentarer är det bästa som finns!