23 oktober 2012

Tredje bröllopsdagen..

Idag är det tre år sedan vi gifte oss, jag glömde nästan bort det..

Vi firade detta genom att gå ut och äta tillsammans, medans mamma var barnvakt. Lägger upp en bild på oss från kvällen.

Tiden bara rinner iväg. Det vi gått igenom på tre år, tror jag inte nån som varit gift i tio år har gått igenom.

Tre år fyllda med kärlek, lycka, nedgång och motgång, det har varit en berg och dalbana! Ingen dans på rosor, men för varje hinder eller motgång man tar sig igenom så blir man själv och relationen starkare!

Jag tänker inte måla upp en bild av äktenskapet som om det vore en dröm, det är det inte, inte alla gånger. Man måste kämpa hela tiden!

Jag älskar min lilla Lara och Bulent över allt annat och jag önskar oss många år fyllda med lycka och god hälsa tillsammans!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

VAD e det som ni gått igenom som e såå jobbigt? :)

Anonym sa...

Vad spelar det för roll ! Din nyfikna jävel! Inget förhållande är en dans på rosor!
// Wanda