20 maj 2011

Fullt upp!



Oj oj oj vad jag har haft fullt upp! Har varit hemma i en vecka nu!

Min älskade syster har varit här hela veckan och underlättat massor för mig, hon har praktiskt taget varit min betjänt, hon har gjort allt i hemmet och även tagit hand om lilla Lara. Imorgon åker hon tillbaka till Uppsala, det kommer att kännas tomt utan henne och lille Biyan.

Han har haft hatkänslor för mig, iaf de första dagarna. Han drog mig i håret, och gav mig hatblickar, röt åt mig m.m.

Han blev arg över att jag inte hade tid för honom och inte gosade lika mycket som jag brukar med honom och för att jag bar på Lara istället för honom, men jag tog mig tid och nu är vi tillbaka där vi brukar vara, nu älskar vi varandra!


Jag kan fortfarande inte tro att jag är mamma eller att hon är min, känns overkligt. Kärleken jag känner för henne bara växer och växer, undrar om den ens kan bli starkare än vad den är nu?

Mammas lilla hjärtegryn, hon är verkligen mitt allt nu!

Bjuder på en bild på mina två favoriter.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Detta är kanske det sämsta tillfället att ställa dig dom här frågorna och jag förväntar mig verkligen inte ett snabbt svar av dig! Du får helt enkelt svara på dessa frågor när du själv känner för det!

Du har säkert nämnt det tidigare i din blogg, men kan du förklara igen vad exakt du läser till på juridiklinjen, hur du kom in, vad du hade för gymnasiebetyg och vad du rent allmänt tycker om utbildningen? Jag kommer ta studenten i år och har hyfsat bra betyg men inte tillräckligt för att komma in på juridiklinjen. Vad finns det för andra vägar? Är så tacksam för din hjälp!

Dido sa...

Gud så söt!! Jag har min systers dotter som jag brukar gosa me!! Hon e bara 10 månader o ändå förstår nästan allt,,, Jag e hennes favo!
Du kommer o se hur dagarna går utan att märka något!! Varje dag lämnar ett spår efter sig!!

Grattis igen