17 februari 2010

Vatten över huvudet?

Jag har kommit fram till att jag tagit mig vatten över huvudet, jag håller på att drunkna och jag vet inte hur jag ska ta mig upp. Det är lite för mycket just nu, allt med att ta hand om ett hushåll, pendla och gå i skolan på samma gång, det känns som att jag jobbar 3 heltidsjobb.
Det är så mycket i skolan just nu, bara denna vecka har vi en "dugga", opponering och ett PM som ska lämnas in + seminarium. Förstår inte hur de har tänkt att man ska hinna med allt!

Jag får bita i det sura äpplet och ta mig igenom även detta, man ska aldrig ge upp, det är ju det jag ständigt påminner er läsare om.

Livet är en berg och dalbana, det gäller att ta sig upp när det börjar dala neråt för länge..

1 kommentar:

Anonym sa...

Ge inte upp och kämpa på. Du kan mycket mer bara om du själv vill.

Kram/F