13 februari 2010

Dagens citat.

Dagens citat har jag kopierat från min systers status på facebook.

"Oavsett vad du ger en kvinna, kommer hon att ge dig något bättre. Ger du henne säd, ger hon dig ett barn. Ger du henne ett recept, ger hon dig en måltid. Ger du henne ett hus, ger hon dig ett hem. Ger du henne ett leende, ger hon dig sitt hjärta. Hon multiplicerar och förstorar oavsett vad du ger. Så om du ger henne någon skit, så förvänta dig ett ton tillbaka.."

Stämmer bra, eller vad tycker ni?

Jag tycker att ni läsare har blivit för dåliga på att kommentera, detta får mig att tappa lusten att blogga, jag behöver feedback.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så sant gumman:) Det är exakt så vi kvinnor fungerar...kram på dig vackra prinsessan...o förresten grattis på alla hjärtans dag! Hoppas du och din man får en bra dag tillsammans! Han är lycklig lottat som har dig vid sin sida men jag är övertygad om att du inte heller gjort fel val...han måste vara något alldels extra även han. Kram på dig

KurdishFlower sa...

Tack så mycket, det var jättefint sagt av dig :)

Kram

Anonym sa...

Yes men det är så det ska vara! kvinnor har för stort hjärta tycker jag och därmed blir oftast mer kär än en man. Om den stora kärleken hos en kvinna omvandlas till hat så är denna hat väldigt farligt aja baja