04 januari 2009

Tecken..

Tror ni på tecken?
Om du tex har beslutsångest över någonting, eller bara funderar på hur du ska hantera en situation och du från ingenstans får ett tecken som tyder på att du bör välja den ena eller den andra vägen, skulle du tror på det och agera efter det? Särskilt om det hänt fler än en gång tidigare?
Jag loggade in på facebook och tittade igenom alla vänförfrågningar som skickats till mig och tryckte slumpmässigt på en tjejs namn, ville se hennes bilder då jag inte känt igen hennes namn. När jag kommer in på hennes profil och bläddrar igenom hennes profilbilder så är alla hennes bilder märkta med ett namn, ett namn som inte är så vanligt.
Hur stora är oddsen att det ska hända just i en stund då jag funderar på just den personen?
Tyckte att det var lite lustigt bara..

2 kommentarer:

Anonym sa...

O yes jag har beslutångest över ett pm. Men nu får jag ge upp har inte mycket till val, får lämna in det som jag har skrivit och hoppas på att bli godkänd. Jo försökte adda dig på min facebook men jag tror du klickade nej..(snyft)..men det är lugnt förstår dig. God fortsättning by the way..på dig
Ha det gött/Fatos

Anonym sa...

Haha där fick jag svar på tal! Tolga är helt förstörd över att folk inte "accepterar" att det tydligen är en häst HAHAHA Kram