11 januari 2009

Bättre sent än aldrig..

..att tacka!
Som ni läsare redan vet så fyllde jag 25 för inte så länge sedan, fick en jättefin födelsedagspresent som damp ner brevlådan:

Den här fina mobilen fick jag av en underbar läsare till min blogg, DAVID!

Tack David, det var verkligen fint gjort och jag blev jätteglad! Jag vet inte riktigt vad jag gjort för att förtjäna den fina gesten, men jag är verkligen tacksam och kommer inte glömma detta så länge jag lever. Det är inte själva presenten som gör mig så glad, utan tanken, att någon gjort sig besväret att göra något så fint bara för att göra mig glad.

Det finns riktigt fina omtänksamma människor där ute, vissa har haft svårt att tro på mig när jag berättat hur jag fått min nya telefon, alla har kollat konstigt och trott att jag ljuger, men NEJ, det är sant! Fick verkligen denna telefon av en trogen läsare av min blogg!

Tack ännu en gång, jättesött!

1 kommentar:

Diana sa...

David gulligt gjort av dig...kul att läsarna ser hur FIN du är gummsan..pusssss