02 januari 2009

God fortsättning..

Vill önska alla mina läsare ett gott nytt år och en god fortsättning på det nya året! Förhoppningsvis är detta ett år fyllt med lycka, kärlek och värme.
Jag brukar alltid starta året med ett nyårslöfte, men i år gjorde jag inte det. Jag är faktiskt en av de få som håller mina löften.
Önskar bara mig själv och mina nära och kära ett långt och lyckligt liv.
Tiden går så otroligt snabbt, jag blev ännu en gång påmind om hur skört livet är för några dagar sedan då jag körde på en älg, det kunde ha gått riktigt illa, det var som om vi hade änglavakt och jag hann precis bromsa in, men lyckades dock inte undvika älgen helt, körde på älgens bakben.

Tack du kära bilist som kom från motsatt håll och varnade mig med ditt helljus, även om jag svor när jag blev bländad av dig, och tack min älskade Linda för att du skrek till, jag såg verkligen inte de två älgarna förens jag körde på den ena, hade aldrig bromsat in annars.

Vi sa att vi älskade varandra flera gånger innan jag startade igång bilen igen, för det är det man måste göra, berätta för sina nära och kära hur värdefulla dom är och hur glad man är över att ha dom i sitt liv.
Vi klarade oss undan två enorma älgar denna gång, men vem vet vad dom händer nästa gång..


Från det ena till det andra.

Firade nyår på Kristallen med massa släktingar, hade det jättetrevligt! Tänkte bjuda på lite bilder från kvällen:






3 kommentarer:

Anonym sa...

du skriver inte längre någonting om tubay, det var ju ett år sen hon gick bort igår...

KurdishFlower sa...

Anonym,

Jag är medveten om det :(
Jag vill inte skriva något om det här just nu..

Anonym sa...

får man fråga varför?