20 mars 2007

6 underligheter om mig.


Jag blev förfrågad av Rollx om jag ville föra det här uppdraget vidare. Jag tackade självklart ja, han är ju trots allt en trogen läsare till min blogg. I normala fall skulle jag aldrig ha gjort detta då jag hatar kedjebrev och liknande.

Så här går det till (regler kopierade från Rollx sida).

Regler: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa utmanarens blogg för mer information.

Ok till saken.

6 underligheter om mig:

1. Jag skämms att köra min bil när det är lite bensin i den, jag håller alltid tanken full. Jag tror att folk ska tro att jag är en fattiglapp om någon ser att jag inte har tankat på ett tag. Skämmigt som fan. :$

2. Jag brukar prata med mig själv ibland när jag ser mig i spegeln, det kan låta såhär; "Skärping nu flicka lilla!", "Oj oj oj, vad duktig du är!", "Stackars den jäveln som får dig till fru!".

3. Jag hatar snålisar och brukar göra allt för att jävlas när jag vet att en person är snål, äta extra mycket när jag är hos henne/honom osv, :)

4. Jag är bortskämd, och får alltid som jag vill på ett eller annat sätt, en riktig räv är jag ;)

5. Jag är dålig på att ljuga och kan inte låtsas gilla någon som jag ogillar och kan vara väldigt otrevlig.

6. Jag tycker att det är jättejättejätteeeeeeeeeeeeeee pinsamt att stå och vänta på växel på 50öre eller några fjuttiga kr, men samtidigt är det väldigt ohyffsat att bara gå därifrån, som ett litet slag i ansiktet, men jag brukar säga "behåll det som prut-pengar" :)

Jag kommer att skicka denna utmaningen vidare till.

Hazzano

Amerstad

Arazoo

Ruskigbuss

Tyvärr kommer jag bara på dessa 4, så jag bryter mot reglerna, får hoppas att det är okej. Självklart är detta frivilligt, men vore kul om ni antog min utmaning. :)

1 kommentar:

Rollx sa...

1. Du får montera en fuskmätare. Där den står på fullt hela tiden. :)

2. För några år sedan låg det en gammal båt, som serverade våfflor och glass, i Göteborgs hamn. Ett såkallat ät så mycket du vill för 50 kr ställe. Ägaren blev surare och surare för varje våffla vi åt, vi åt "massor" bara för att djävlas. :)

Ja man är lite "anti" mot kedjebrev. Men jag lovade att göra den själv.