29 mars 2007

LYCKA!

Idag är en bra dag, en dag fylld med lycka, en dag jag aldrig trodde skulle komma. Men nu är den här, och jag mår så underbart bra.
Min vän som jag har skrivit om tidigare i bloggen, min vän med drogproblem har äntligen insett hur allvarlig hans situation är och bestämt sig för att bli frisk. Och den här gången är det inte bara massa tomma ord. Den här gången ska han verkligen _bli_ frisk. Nu finns det ingen återvändo, efter ikväll finns det bara en väg att gå.

Jag är så STOLT över dig, så stolt! Du anar inte. Så jefla lycklig!
Jag vet att detta har varit ett av det svåraste beslutet du tagit i ditt liv, men du valde rätt, du gjorde rätt. Du är så modig, för det krävs mod att göra det du gjorde ikväll, mycket mod.
Mod du trodde att du inte hade.
Din innesittande stryka jag _alltid_ visste att du hade, såg äntligen dagens ljus och förhoppningsvis kommer den att vara bestående. Och jag ska finnas här för dig, jag ska påminna dig om den här dagen, peppa dig, tills du blir helt fri från helvetet du befunnit dig i.

Jag finner inga ord just nu. LYCKA, ren och skär lycka är det enda jag känner för tillfället.
E>E>Jag älskar dig, jag tror på dig. <3<3

6 kommentarer:

Anonym sa...

Och vem fan bryr sig i dina pundar kompisar?

Rollx sa...

Jag hoppas iallafall, att det hela går vägen.

Anonym sa...

Härligt. Alltid starkt att komma från droger, de som inte pundat vet inte det. Men om han kommer bli ren så kommer han komma ut som en varg!

Anonym sa...

O vem fan bryr sig om en kurdisk pundarbrud o hennes pundarkille elelr pundartjej? Pinsamt skriv inte sånt shit i din blogg.

Första anonymous, de som gjort det vet att det är loosers som tycker synd om sig själva och behöver stöd för att klara något som de inte kan, och något som de som en looser gett sig in i.

Skäms flicka. du skämmer inte bara ut dig själv. Tänk på att du skriver i en kurds namn.

KurdishFlower sa...

Rollx -

Tackar, det gör jag också :)

Anonym 1 & 3 :

Vad trevligt att ni tittar in och läser :) Tydligen bryr ni två er eftersom att ni lagt ner tid på att läsa det jag skriver.
Alltid lika kul med kommentarer.

Skämmas? Jag? varför?

Anonym 2-

Tackar. :)

Anonym sa...

Anonym2.

Jag vet inte hur det är med dig, men jag tror inte på att klanka på de svaga. Jag tror inte att man hamnar i droger för att man tycker det är så jävla häftigt att vara pundare. Jag tror att alla har sin förklaring, om de är losers eller inte kan de bara själva veta. Det som jag tycker är svagt är att idioter som dig tar sig tid att ens besvara en tjej som hyllar folk som vill från sitt missbruk. Det du förespråkar skulle vara jämbördigt med att alla socionomer och narkotikabekämpare av allehanda slag alla är idioter som värnar om ett drogfritt samhälle. Du bör nog allvarligt titta på ditt eget liv, och se om initialerna L.o.s.e.r. inte är adekvat för din egen bedömning.