11 mars 2011

Liten vagga



Nu är denna beställd till vår lilla dotter :)
Tiden går så snabbt nu tycker jag, snart är det dags och det finns så mycket som ska göra innan dess.. Sängen, vagnen, bilbarnstolen och vaggen är avklarade, nu är det bara resten kvar. Massa små saker som ska inhandlas.
Jag måste börja ansöka om mammaledighet också, så man får någon sorts inkomst under tiden man är hemma, jag kanske är lite sent ute nu, har ingen aning. Jag har inte ens fått ett moderskapsintyg av min barnmorska ännu, men det kanske är min uppgift att fråga efter en, eller?

1 kommentar:

Dorin sa...

Hej på dig!

Dorin här igen. Jo, tänkte på moderskapsintyg...du borde ha fått den hittils tycker jag. Det var barnmorskan som tog upp det när jag var på besök hos henne i vecka 28 men fråga henne annars själv för det är viktigt att du skickar den till försäkringskassa.

Kram
Dorin