20 november 2010

Underbart med snö!

Det har snöat lite tidigare, men idag tar priset, helt underbart!
Det är vitt och "pudrigt" överallt, snön faller ner och det enda som fattas är en öppen eld hemma.
Jag skulle kunna titta ut genom fönstret hur länge som helst utan att tröttna på den fina utsikten.
Det är sånt här väder man vill ha på julafton.
Jag skulle kastat mig i snön och gjort snöänglar, precis som jag gjorde förr när det snöade såhär, men det kanske blir lite för kallt för bebis och jag har inga täckbyxor, så det får bli nästa vinter, då ska jag göra snöänglar med mitt lilla barn istället!

Just nu jobbar jag lite istället för maken, känns jättekul att ha något att göra!
Älsklingen är på Malta och kommer hem om några dagar, känns jättetomt hemma, det är nästan så att man inte vill gå hem.

Bebis bara växer och magen börjar synas ordentligt nu..
Jag är i 4:e månaden! Otroligt vad tiden går snabbt!


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej igen,:)

Du svarade aldrig på min fråga kring hur du anser att det är att din man reser iväg själv?

Hälsningar

Anonym