25 november 2010

Min älskling är tillbaka och jag har sett mitt lilla barn för första gången!
Det går inte att beskriva känslan, att se det lilla undret röra sig i magen, se små händer och fötter, ett litet mirakel som gör volter i magen, i _min_ mage! Helt ofattbart!
Nu saknar jag min lilla bebis mer, hoppas att allt går som det ska och lilla bebis snart lyser upp vår tillvaro med sin underbara närvaro.
Men vi har en lång vinter framför oss, min lilla bebis kommer till våren, vi får hoppas att tiden går snabbare än vanligt, iaf tills mitt lilla barn kommer, och sen vill jag att tiden står stilla så jag kan spendera så mycket tid som möjligt med lilla hjärtat!

Oj oj oj vad mamma älskar dig redan, pappa också! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

fick ni reda på kön?`
vill ni veta?

KurdishFlower sa...

Nej, det var ett kort ultraljud och det syntes inte, vi ska iväg på ordinarie ultraljud nästa vecka, förhoppningsvis så får vi veta då. :)