16 september 2010

Jag har haft ett litet helvete sen sist jag skrev.
Nätterna är värst, kan inte sova, pga illamående och värk i magen.
Förut när jag åt frukter med mycket kärnor i brukade jag föreställa mig att en av kärnorna jag ätit kanske börjar gro inne i min mage, och varje gång den tanken slog mig, kändes det riktigt äckligt i magen, exakt så känns det i min mage nu.

Jag inbillar mig säkert det mesta, men det är en riktig plåga när man mår dåligt, det är som att vara magsjuk hela tiden.

Jag fick en fråga om hur mycket jag har kvar på min utbildning, jag läser termin 5 nu, utbildningen är 9 terminer. Jag funderar på att ta uppehåll redan nu om jag inte blir bättre.

Sedan vill jag passa på och säga GRATTIS Dorin till lilla bebisen!



1 kommentar:

Darow sa...

Hej, jag har läst din blogg ett bra tag, ibland gör jag inte det på ett tag för du inte uppdaterar så ofta. Nu efter några månader tittade jag in och läser att du är med barn och gud vad glad jag blev för din skull. Jag har läst din blogg så länge att det känns som jag känner dig hehe. Grattis sötaste du kommer säkert bli en underbar mamma <3