12 september 2010

Illamåendet har bara blivit värre och värre, jag är orolig, ser ut som att jag brås på mamma, då kommer jag att var sjuk graviditeten ut. Spydde för första gången. Idag tog jag mig knappt upp ur sängen, gick upp kl 17 till slut, tvingade mig själv att klä på mig och gå ut och få lite frisk luft.

Vad mycket man får stå ut med för dessa små mirakel, men det är värt varje sekund, även om man i sin värsta stund tänker:

"Vad är det jag gett mig in på..?!"

Sen får man lite dåligt samvete när man mår lite bättre och säger:

"Förlåt lilla bebisen, mamma älskar dig".

Mamma..
Jag ska bli mamma..
Herregud!



3 kommentarer:

Dorin sa...

hej på dig!
Det är Dorin som brukar skriva till dig med jämna mellanrum. Jag ville bara berätta att jag också ska bli mamma:)Våra barn kommer vara ganska jämngamla. Fick reda på det igår:) Överlycklig!
Kram

Dorin sa...

Tack för gratulationen dle mn! Hoppas du kommer att må bättre snart. Resultatet av allt detta kommer vara nåt fantastiskt! Jag har inte riktigt börjat må så där illa men det värker lite i magen sedan är man säkert olika också. Men jag är helt galen i surt just nu:)

Kram på dej

Anonym sa...

hej
vilken vecka är du i??